Przegląd

Klient ma prawo dokonać zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymano. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Niektóre rodzaje towarów są zwolnione z możliwości zwrotu. Nie przyjmujemy zwrotów materiałów niebezpiecznych ani płynów lub gazów łatwopalnych.

Dodatkowe przedmioty nie podlegające zwrotowi:

  • Karty podarunkowe
  • Oprogramowanie do pobrania

Aby dokonać zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy nie wysyłać zakupu z powrotem do producenta.

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przedmiotu, wyślemy e-mail z powiadomieniem o jego otrzymaniu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, płatność zostanie zwrócona klientowi na podany numer konta bankowego.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Jeśli nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@serwistacho.pl

Przedmioty na wyprzedaży

Zwracane mogą być tylko przedmioty o regularnej cenie. Przedmioty na wyprzedaży nie mogą być zwracane.

Wymiany

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli potrzebujesz wymiany na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres sklep@serwistacho.pl i wyślij przedmiot na adres: Michałów 20C, 98-220 Zduńska Wola.

Zwroty wysyłkowe

Aby zwrócić produkt, powinieneś wysłać go na adres: Michałów 20C, 98-220 Zduńska Wola.

Będziesz odpowiedzialny za pokrycie własnych kosztów wysyłki zwrotnej. Forma dostawy jest dowolna, natomiast nie akceptujemy zwrotów do paczkomatu. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt zwrotu wysyłki zostanie odjęty od twojego zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas, jaki może zająć dotarcie wymienionego produktu do ciebie, może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem: sklep@serwistacho.pl lub zadzwoń na 530 932 300 w przypadku pytań dotyczących zwrotów i refundacji.